ѕЋјЌ –ќЅќ“»
1. ќпрацюванн¤ та анал≥з анкети дл¤ вчител≥в:
а) Ќад ¤кими проблемами працюЇ сьогодн≥ педагог≥чна наука? як≥ з них особисто ¬ас ц≥кавл¤ть?
б) як≥ ≥дењ сучасноњ педагог≥ки ¬и вважаЇте особливо важливими сьогодн≥ дл¤ роботи ≥з школ¤рами?
в) Ќазв≥ть головн≥, на ¬аш погл¤д, вимоги до сучасного уроку.
г) „ого ¬и хочете навчитис¤, ¤кими нов≥тн≥ми технолог≥¤ми оволод≥ти?
2. Ќа основ≥ анал≥зу анкет формуванн¤ п≥дгруп вчител≥в за сп≥льними погл¤дами та ≥нтересами.
3. –обота в п≥дгрупах за обраними напр¤мками:
а) поглиблене ознайомленн¤ з нов≥тн≥ми технолог≥¤ми;
б) наочне оформленн¤ опрацьованого матер≥алу;
в) наданн¤ експрес-≥нформац≥њ педагог≥чному колективу про методичну л≥тературу п≥д рубрикою "–екомендую ознайомитись!";
г) ††зас≥данн¤ "круглих стол≥в":
Ј опис педагог≥чних наробок з проблеми, що опрацьовуЇтьс¤ вчителем;
Ј анал≥з усп≥х≥в та недол≥к≥в;
Ј знайомство з розробками науковц≥в, перспективним педагог≥чним досв≥дом;
Ј виб≥р ≥ впровадженн¤ елемент≥в обраноњ технолог≥њ;
д) моделюванн¤ урок≥в з обраноњ технолог≥њ;
4. ƒемонстрац≥¤ модельованих урок≥в.
5. «в≥т учасник≥в творчих груп на педрад≥.