ѕЋјЌ –ќЅќ“»

1.       ќпрацюванн¤ та анал≥з анкети дл¤ вчител≥в:

а)       Ќад ¤кими проблемами працюЇ сьогодн≥ педагог≥чна наука? як≥ з них особисто ¬ас ц≥кавл¤ть?

б)       як≥ ≥дењ сучасноњ педагог≥ки ¬и вважаЇте особливо важливими сьогодн≥ дл¤ роботи ≥з школ¤рами?

в)       Ќазв≥ть головн≥, на ¬аш погл¤д, вимоги до сучасного уроку.

г)        „ого ¬и хочете навчитис¤, ¤кими нов≥тн≥ми технолог≥¤ми оволод≥ти?

2.     Ќа основ≥ анал≥зу анкет формуванн¤ п≥дгруп вчител≥в за сп≥льними погл¤дами та ≥нтересами.

3.     –обота в п≥дгрупах за обраними напр¤мками:

а)     поглиблене ознайомленн¤ з нов≥тн≥ми технолог≥¤ми;

б)    наочне оформленн¤ опрацьованого матер≥алу;

в)     наданн¤ експрес-≥нформац≥њ педагог≥чному колективу про методичну л≥тературу п≥д рубрикою "–екомендую ознайомитись!";

г)     ††зас≥данн¤ "круглих стол≥в":

Ј           опис педагог≥чних наробок з проблеми, що опрацьовуЇтьс¤ вчителем;

Ј           анал≥з усп≥х≥в та недол≥к≥в;

Ј           знайомство з розробками науковц≥в, перспективним педагог≥чним досв≥дом;

Ј           виб≥р ≥ впровадженн¤ елемент≥в обраноњ технолог≥њ;

д)    моделюванн¤ урок≥в з обраноњ технолог≥њ;

4.     ƒемонстрац≥¤ модельованих урок≥в.

5.     «в≥т учасник≥в творчих груп на педрад≥.

 

Hosted by uCoz