Понедельник, 20.05.2024, 11:30
Приветствую Вас Гость | RSS

МЕТОДИЧНА РАДА ВУГЛЕДАРСЬКОГО НВК

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського


Новий Держстандарт


Уроки за Сухомлинським 


Презентація досвіду
вчителів НВК

Педагогічна скарбничка.
Розробки уроків

Впровадження ІКТ.
в навчально-виховний процес

Найважливіше джерело здоров’я – оточуючанас природа.
Живи і працюй серед природи.

                                                       В.О. Сухомлинський

 

     Час настав такий,коли кожен учитель може  цікавитися, пробувати впровадити те, що йому до душі. Є сьогодні найширше поле можливостей для впровадження різних педагогічних освітньо-виховних концепцій.Але дуже багато кинулися творити собі кумирів із видатних зарубіжних педагогів, а свогодоступного, мудрого і прогресивного – просто не помічають.

     Василь Олександрович Сухомлинський як педагог-гуманіст, який дивився далеко вперед свого часу, ще мало відомий широкому колу вчителів-практиків. Вони навіть не мають уявлення, скільки корисного і необхідного можна запозичити у В.О. Сухомлинського. Тільки простягни руку і візьми книгу з полиці.

     Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського має різноплановий, багатоаспектний характер. Творча думка педагога зазнавала певної еволюції, вона постійно збагачувалася, поглиблювалася, відточувалась. Серед основних джерел творчості педагога варто назвати народну педагогічну мудрість, класичну педагогічну спадщину, передовий педагогічний досвід і його власну педагогічну практику.

     У центрі виховної системи, створеної В.О. Сухомлинським, знаходиться дитина з її активністю, інтересами, індивідуальними творчими здібностями. Головне завдання педагогічного колективу школистворити сприятливі умови для формування та розвитку Особистості. Виховання по Сухомлинськомуце неліквідація недоліків дитини, а зміцнення всього самого доброго. Не влада і підпорядкування, а повага і любов повинні бути в основі навчання, тобто, суть не в тому, щоб учень отримав в школі певний набір знань, а в тому, як ці знання в подальшому будуть«жити» в ньому.

     Захопившись у школі освітою дітей,  повідомляючи їм щоразу більше інформації з різних предметів, значну частину якої ні діти, ні дорослі ніколи не використовують,  ми забули навчити дітей чи не найголовнішого в житті –  як бути здоровими.  Для України сьогодні це надзавдання.  Від здоров’я нації залежить існування самоїдержави.  Адже в найбагатших країнах вжедавно вироблено стандарти здорового способу життя. 

     Основоположником навчання основ здоров’я в школі є видатний український педагог-мислитель В.О.  Сухомлинський.  Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті,  зумів високо підняти  ідеал здоров’я. Учений у книзі  «Серце віддаю дітям», у розділі  «Здоров’я, здоров’я і ще раз здоров’я» стверджує: «Я не боюся ще й ще    раз повторити:  турбота про здоров’я  – найважливіша праця вихователя.  Від життєрадісності,  бадьорості дітей залежать їхнє духовнежиття,  світогляд,  розумовий розвиток,  міцність знань, віра у свої сили. Якщовиміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох  років навчання, то добра половина з них – проздоров’я».

    Здоров’я дитини В.О. Сухомлинський сприймав глибинно,  суттєво й комплексно,  з педагогічної точки зору,  а не в медичному тлумаченні –  як відсутність хвороб. «Педагог має справу з мислячою матерією, здатність якої в рокидитинства сприймати й пізнавати навколишній світ значною мірою залежить відздоров’я дитини. Ця залежність дуже тонка й важковловима.Вивчення внутрішнього духовного світу дітей, особливо їхнього мислення, – одне з найважливіших завдань учителя».

     Уроки на природі

* Де ти живеш? Безпечна дорога до школи. (Основи здоровя 1 клас)

* Весна в нашому куточку краси. «В гостях у берізок»(Я і Україна 3 клас)

* Повторення вивченого про частини мови(українська мова 4 клас)

 * У парку (образотворче мистецтво 4 клас)

* Опис берези. Білокора красуня береза (українська мова 3 клас)

* Ми і природа. Весна. (Спостереження за змінами) (Я і Україна 2 клас)

     Інсценізація творів В.Сухомлинського     

*Інсценізація творів В.О. Сухомлинського як засіб збереження духовного здоров’я дитини     

* Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричиих фігур(математика 1 клас)

     

                                 

Форма входа
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz