Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі
Мета дослідження: вивчити ефективність використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі.
Задачі:
- розглянути педагогічні умови ефективного впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів і прийомів;
- систематизувати алгоритм вибору певного методу або прийому інтерактивного навчання і виховання;
- обрати найбільш ефективні інтерактивні методи і прийоми;
- створити банк інтерактивних технологій, які використовують педагоги закладу.
Методи дослідження:
- Аналіз методичної та наукової літератури.
- Анкетування.
- Тестування.
- Бесіди.
- Педагогічні спостереження.
Напрямки досліджень:
- Здійснення переходу від старої традиційної навчально-виховної парадигми до оновленої (з використанням інтерактивних технологій).
- Вдосконалення методичної культури педагогів, використання їх потенційних творчих можливостей інноваційної діяльності.
- Вивчення нових підходів до системи навчання та виховання (з використанням інтерактивних прийомів та методів).
- Вибір оптимальних форм і методів.
- Розробка уроків та виховних заходів з їх використанням.
- Впровадження інноваційних методик, що відповідають потребам розвитку особистості, в практичну діяльність.
- Обмін досвідом.
|
Календарь
« Май 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |