Мета дослідження: вивчити ефективність використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі.
Задачі:- розглянути педагогічні умови ефективного впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів і прийомів;
- систематизувати алгоритм вибору певного методу або прийому інтерактивного навчання і виховання;
- обрати найбільш ефективні інтерактивні методи і прийоми;
- створити банк інтерактивних технологій, які використовують педагоги закладу.
- Аналіз методичної та наукової літератури.
- Анкетування.
- Тестування.
- Бесіди.
- Педагогічні спостереження.
- Здійснення переходу від старої традиційної навчально-виховної парадигми до оновленої (з використанням інтерактивних технологій).
- Вдосконалення методичної культури педагогів, використання їх потенційних творчих можливостей інноваційної діяльності.
- Вивчення нових підходів до системи навчання та виховання (з використанням інтерактивних прийомів та методів).
- Вибір оптимальних форм і методів.
- Розробка уроків та виховних заходів з їх використанням.
- Впровадження інноваційних методик, що відповідають потребам розвитку особистості, в практичну діяльність.
- Обмін досвідом.