Презентація досвіду вчителів НВК | Педагогічна скарбничка. Розробки уроків | Впровадження ІКТ. в навчально-виховний процес |
Найважливіше джерело здоров’я – оточуючанас природа.
Живи і працюй серед природи.
В.О. Сухомлинський
Час настав такий,коли кожен учитель може цікавитися, пробувати впровадити те, що йому до душі. Є сьогодні найширше поле можливостей для впровадження різних педагогічних освітньо-виховних концепцій.Але дуже багато кинулися творити собі кумирів із видатних зарубіжних педагогів, а свого – доступного, мудрого і прогресивного – просто не помічають. Василь Олександрович Сухомлинський як педагог-гуманіст, який дивився далеко вперед свого часу, ще мало відомий широкому колу вчителів-практиків. Вони навіть не мають уявлення, скільки корисного і необхідного можна запозичити у В.О. Сухомлинського. Тільки простягни руку і візьми книгу з полиці. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського має різноплановий, багатоаспектний характер. Творча думка педагога зазнавала певної еволюції , вона постійно збагачувалася, поглиблювалася, відточувалась. Серед основних джерел творчості педагога варто назвати народну педагогічну мудрість, класичну педагогічну спадщину, передовий педагогічний досвід і його власну педагогічну практику. У центрі виховної системи, створеної В.О. Сухомлинським, знаходиться дитина з її активністю, інтересами, індивідуальними творчими здібностями. Головне завдання педагогічного колективу школи – створити сприятливі умови для формування та розвитку Особистості. Виховання по Сухомлинському – це неліквідація недоліків дитини, а зміцнення всього самого доброго. Не влада і підпорядкування, а повага і любов повинні бути в основі навчання, тобто, суть не в тому, щоб учень отримав в школі певний набір знань, а в тому, як ці знання в подальшому будуть«жити» в ньому. Захопившись у школі освітою дітей, повідомляючи їм щоразу більше інформації з різних предметів, значну частину якої ні діти, ні дорослі ніколи не використовують, ми забули навчити дітей чи не найголовнішого в житті – як бути здоровими. Для України сьогодні це надзавдання. Від здоров’я нації залежить існування самоїдержави. Адже в найбагатших країнах вжедавно вироблено стандарти здорового способу життя. Основоположником навчання основ здоров’я в школі є видатний український педагог-мислитель В.О. Сухомлинський. Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті, зумів високо підняти ідеал здоров’я. Учений у книзі «Серце віддаю дітям», у розділі «Здоров’я, здоров’я і ще раз здоров’я» стверджує: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їхнє духовнежиття, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили. Якщовиміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох років навчання, то добра половина з них – проздоров’я».
Здоров’я дитини В.О. Сухомлинський сприймав глибинно, суттєво й комплексно, з педагогічної точки зору, а не в медичному тлумаченні – як відсутність хвороб. «Педагог має справу з мислячою матерією, здатність якої в рокидитинства сприймати й пізнавати навколишній світ значною мірою залежить відздоров’я дитини. Ця залежність дуже тонка й важковловима.Вивчення внутрішнього духовного світу дітей, особливо їхнього мислення, – одне з найважливіших завдань учителя».
Уроки на природі
* Де ти живеш? Безпечна дорога до школи. (Основи здоровя 1 клас)
* Весна в нашому куточку краси. «В гостях у берізок»(Я і Україна 3 клас)
* Повторення вивченого про частини мови(українська мова 4 клас)
* У парку (образотворче мистецтво 4 клас)
* Опис берези. Білокора красуня береза (українська мова 3 клас)
* Ми і природа. Весна. (Спостереження за змінами) (Я і Україна 2 клас)
Інсценізація творів В.Сухомлинського
*Інсценізація творів В.О. Сухомлинського як засіб збереження духовного здоров’я дитини
* Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричиих фігур(математика 1 клас)
Найважливіше джерело здоров’я – оточуючанас природа.
Живи і працюй серед природи.
В.О. Сухомлинський
Час настав такий,коли кожен учитель може цікавитися, пробувати впровадити те, що йому до душі. Є сьогодні найширше поле можливостей для впровадження різних педагогічних освітньо-виховних концепцій.Але дуже багато кинулися творити собі кумирів із видатних зарубіжних педагогів, а свого – доступного, мудрого і прогресивного – просто не помічають. Василь Олександрович Сухомлинський як педагог-гуманіст, який дивився далеко вперед свого часу, ще мало відомий широкому колу вчителів-практиків. Вони навіть не мають уявлення, скільки корисного і необхідного можна запозичити у В.О. Сухомлинського. Тільки простягни руку і візьми книгу з полиці. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського має різноплановий, багатоаспектний характер. Творча думка педагога зазнавала певної еволюції , вона постійно збагачувалася, поглиблювалася, відточувалась. Серед основних джерел творчості педагога варто назвати народну педагогічну мудрість, класичну педагогічну спадщину, передовий педагогічний досвід і його власну педагогічну практику. У центрі виховної системи, створеної В.О. Сухомлинським, знаходиться дитина з її активністю, інтересами, індивідуальними творчими здібностями. Головне завдання педагогічного колективу школи – створити сприятливі умови для формування та розвитку Особистості. Виховання по Сухомлинському – це неліквідація недоліків дитини, а зміцнення всього самого доброго. Не влада і підпорядкування, а повага і любов повинні бути в основі навчання, тобто, суть не в тому, щоб учень отримав в школі певний набір знань, а в тому, як ці знання в подальшому будуть«жити» в ньому. Захопившись у школі освітою дітей, повідомляючи їм щоразу більше інформації з різних предметів, значну частину якої ні діти, ні дорослі ніколи не використовують, ми забули навчити дітей чи не найголовнішого в житті – як бути здоровими. Для України сьогодні це надзавдання. Від здоров’я нації залежить існування самоїдержави. Адже в найбагатших країнах вжедавно вироблено стандарти здорового способу життя. Основоположником навчання основ здоров’я в школі є видатний український педагог-мислитель В.О. Сухомлинський. Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті, зумів високо підняти ідеал здоров’я. Учений у книзі «Серце віддаю дітям», у розділі «Здоров’я, здоров’я і ще раз здоров’я» стверджує: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їхнє духовнежиття, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили. Якщовиміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох років навчання, то добра половина з них – проздоров’я».
Здоров’я дитини В.О. Сухомлинський сприймав глибинно, суттєво й комплексно, з педагогічної точки зору, а не в медичному тлумаченні – як відсутність хвороб. «Педагог має справу з мислячою матерією, здатність якої в рокидитинства сприймати й пізнавати навколишній світ значною мірою залежить відздоров’я дитини. Ця залежність дуже тонка й важковловима.Вивчення внутрішнього духовного світу дітей, особливо їхнього мислення, – одне з найважливіших завдань учителя».
Уроки на природі
* Де ти живеш? Безпечна дорога до школи. (Основи здоровя 1 клас)
* Весна в нашому куточку краси. «В гостях у берізок»(Я і Україна 3 клас)
* Повторення вивченого про частини мови(українська мова 4 клас)
* У парку (образотворче мистецтво 4 клас)
* Опис берези. Білокора красуня береза (українська мова 3 клас)
* Ми і природа. Весна. (Спостереження за змінами) (Я і Україна 2 клас)
Інсценізація творів В.Сухомлинського
*Інсценізація творів В.О. Сухомлинського як засіб збереження духовного здоров’я дитини
* Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричиих фігур(математика 1 клас)
Василь Олександрович Сухомлинський як педагог-гуманіст, який дивився далеко вперед свого часу, ще мало відомий широкому колу вчителів-практиків. Вони навіть не мають уявлення, скільки корисного і необхідного можна запозичити у В.О. Сухомлинського. Тільки простягни руку і візьми книгу з полиці. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського має різноплановий, багатоаспектний характер. Творча думка педагога зазнавала певної еволюції , вона постійно збагачувалася, поглиблювалася, відточувалась. Серед основних джерел творчості педагога варто назвати народну педагогічну мудрість, класичну педагогічну спадщину, передовий педагогічний досвід і його власну педагогічну практику. У центрі виховної системи, створеної В.О. Сухомлинським, знаходиться дитина з її активністю, інтересами, індивідуальними творчими здібностями. Головне завдання педагогічного колективу школи – створити сприятливі умови для формування та розвитку Особистості. Виховання по Сухомлинському – це неліквідація недоліків дитини, а зміцнення всього самого доброго. Не влада і підпорядкування, а повага і любов повинні бути в основі навчання, тобто, суть не в тому, щоб учень отримав в школі певний набір знань, а в тому, як ці знання в подальшому будуть«жити» в ньому. Захопившись у школі освітою дітей, повідомляючи їм щоразу більше інформації з різних предметів, значну частину якої ні діти, ні дорослі ніколи не використовують, ми забули навчити дітей чи не найголовнішого в житті – як бути здоровими. Для України сьогодні це надзавдання. Від здоров’я нації залежить існування самоїдержави. Адже в найбагатших країнах вжедавно вироблено стандарти здорового способу життя. Основоположником навчання основ здоров’я в школі є видатний український педагог-мислитель В.О. Сухомлинський. Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті, зумів високо підняти ідеал здоров’я. Учений у книзі «Серце віддаю дітям», у розділі «Здоров’я, здоров’я і ще раз здоров’я» стверджує: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їхнє духовнежиття, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили. Якщовиміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох років навчання, то добра половина з них – проздоров’я».
Здоров’я дитини В.О. Сухомлинський сприймав глибинно, суттєво й комплексно, з педагогічної точки зору, а не в медичному тлумаченні – як відсутність хвороб. «Педагог має справу з мислячою матерією, здатність якої в рокидитинства сприймати й пізнавати навколишній світ значною мірою залежить відздоров’я дитини. Ця залежність дуже тонка й важковловима.Вивчення внутрішнього духовного світу дітей, особливо їхнього мислення, – одне з найважливіших завдань учителя».
Уроки на природі
* Де ти живеш? Безпечна дорога до школи. (Основи здоровя 1 клас)
* Весна в нашому куточку краси. «В гостях у берізок»(Я і Україна 3 клас)
* Повторення вивченого про частини мови(українська мова 4 клас)
* У парку (образотворче мистецтво 4 клас)
* Опис берези. Білокора красуня береза (українська мова 3 клас)
* Ми і природа. Весна. (Спостереження за змінами) (Я і Україна 2 клас)
Інсценізація творів В.Сухомлинського
*Інсценізація творів В.О. Сухомлинського як засіб збереження духовного здоров’я дитини
* Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричиих фігур(математика 1 клас)
Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського має різноплановий, багатоаспектний характер. Творча думка педагога зазнавала певної еволюції , вона постійно збагачувалася, поглиблювалася, відточувалась. Серед основних джерел творчості педагога варто назвати народну педагогічну мудрість, класичну педагогічну спадщину, передовий педагогічний досвід і його власну педагогічну практику.
У центрі виховної системи, створеної В.О. Сухомлинським, знаходиться дитина з її активністю, інтересами, індивідуальними творчими здібностями. Головне завдання педагогічного колективу школи – створити сприятливі умови для формування та розвитку Особистості. Виховання по Сухомлинському – це неліквідація недоліків дитини, а зміцнення всього самого доброго. Не влада і підпорядкування, а повага і любов повинні бути в основі навчання, тобто, суть не в тому, щоб учень отримав в школі певний набір знань, а в тому, як ці знання в подальшому будуть«жити» в ньому. Захопившись у школі освітою дітей, повідомляючи їм щоразу більше інформації з різних предметів, значну частину якої ні діти, ні дорослі ніколи не використовують, ми забули навчити дітей чи не найголовнішого в житті – як бути здоровими. Для України сьогодні це надзавдання. Від здоров’я нації залежить існування самоїдержави. Адже в найбагатших країнах вжедавно вироблено стандарти здорового способу життя. Основоположником навчання основ здоров’я в школі є видатний український педагог-мислитель В.О. Сухомлинський. Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті, зумів високо підняти ідеал здоров’я. Учений у книзі «Серце віддаю дітям», у розділі «Здоров’я, здоров’я і ще раз здоров’я» стверджує: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їхнє духовнежиття, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили. Якщовиміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох років навчання, то добра половина з них – проздоров’я».
Здоров’я дитини В.О. Сухомлинський сприймав глибинно, суттєво й комплексно, з педагогічної точки зору, а не в медичному тлумаченні – як відсутність хвороб. «Педагог має справу з мислячою матерією, здатність якої в рокидитинства сприймати й пізнавати навколишній світ значною мірою залежить відздоров’я дитини. Ця залежність дуже тонка й важковловима.Вивчення внутрішнього духовного світу дітей, особливо їхнього мислення, – одне з найважливіших завдань учителя».
Уроки на природі
* Де ти живеш? Безпечна дорога до школи. (Основи здоровя 1 клас)
* Весна в нашому куточку краси. «В гостях у берізок»(Я і Україна 3 клас)
* Повторення вивченого про частини мови(українська мова 4 клас)
* У парку (образотворче мистецтво 4 клас)
* Опис берези. Білокора красуня береза (українська мова 3 клас)
Захопившись у школі освітою дітей, повідомляючи їм щоразу більше інформації з різних предметів, значну частину якої ні діти, ні дорослі ніколи не використовують, ми забули навчити дітей чи не найголовнішого в житті – як бути здоровими. Для України сьогодні це надзавдання. Від здоров’я нації залежить існування самоїдержави. Адже в найбагатших країнах вжедавно вироблено стандарти здорового способу життя. Основоположником навчання основ здоров’я в школі є видатний український педагог-мислитель В.О. Сухомлинський. Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті, зумів високо підняти ідеал здоров’я. Учений у книзі «Серце віддаю дітям», у розділі «Здоров’я, здоров’я і ще раз здоров’я» стверджує: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їхнє духовнежиття, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили. Якщовиміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох років навчання, то добра половина з них – проздоров’я».
Здоров’я дитини В.О. Сухомлинський сприймав глибинно, суттєво й комплексно, з педагогічної точки зору, а не в медичному тлумаченні – як відсутність хвороб. «Педагог має справу з мислячою матерією, здатність якої в рокидитинства сприймати й пізнавати навколишній світ значною мірою залежить відздоров’я дитини. Ця залежність дуже тонка й важковловима.Вивчення внутрішнього духовного світу дітей, особливо їхнього мислення, – одне з найважливіших завдань учителя».
Основоположником навчання основ здоров’я в школі є видатний український педагог-мислитель В.О. Сухомлинський. Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті, зумів високо підняти ідеал здоров’я. Учений у книзі «Серце віддаю дітям», у розділі «Здоров’я, здоров’я і ще раз здоров’я» стверджує: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їхнє духовнежиття, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили. Якщовиміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох років навчання, то добра половина з них – проздоров’я».
Здоров’я дитини В.О. Сухомлинський сприймав глибинно,
Уроки на природі
* Де ти живеш? Безпечна дорога до школи. (Основи здоровя 1 клас)
* Весна в нашому куточку краси. «В гостях у берізок»(Я і Україна 3 клас)
* Повторення вивченого про частини мови(українська мова 4 клас)
* У парку (образотворче мистецтво 4 клас)
* Опис берези. Білокора красуня береза (українська мова 3 клас)
* Ми і природа. Весна. (Спостереження за змінами) (Я і Україна 2 клас)
Інсценізація творів В.Сухомлинського
*Інсценізація творів В.О. Сухомлинського як засіб збереження духовного здоров’я дитини
* Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричиих фігур(математика 1 клас)